Visser BV

visserbv-locatie

Over ons

Visser BV is reeds bijna 30 jaar toonaangevend op het gebied van kantoorinrichting en ergonomische aanpassingen. Gevestigd in Amsterdam bestrijken wij een groot deel van Nederland met onze adviseurs in de buitendienst. Daarnaast voorzien wij onze klanten bijvoorbeeld via onze website van de meest actuele informatie, adviezen en producten.  Door samenwerking met specialisten bieden wij de hoogte kwaliteit op het gebied van ergonomie, inrichting, werkplekonderzoek, lichtmeting en akoestiek.

Onze werkwijze is gericht op de persoonlijke verbetering van het welzijn op en rond de werkplek. Wij kiezen voor een individuele benadering waardoor wij zowel bij een enkelvoudige stoelpassing als bij een totaalinrichting de juiste invulling kunnen geven.

In onze toonzaal gevestigd in Amsterdam Noord, hebben wij bijna 500 m² ingevuld met verschillende dimensies van inrichting. Wij beschikken over een toonzaal uitgerust met ruim 50 stoelen voor o.a. stoelpassingen, alsmede een showroom met de meest actuele producten op het gebied van inrichting, akoestiek, verlichting voor uw kantoor. Tot slot hebben wij binnen ons pand een separaat “levend kantoor” waarin dagelijks gewerkt wordt in een totaal door ons ingericht kantoor.

Onze kwaliteiten

Visser BV kan eigenlijk iedere invulling geven op het gebied van totaalinrichting en ergonomie.

Voor het individu hanteren wij naast de stoelpassing ook een vrijblijvende proefplaatsing waarbij de juiste stoelkeuze gemaakt kan worden. Wij geven ergonomisch advies welke voldoet aan de huidige Arbo normeringen. Daarnaast beschikken wij over ruime kennis over meubilair, klimaat, licht en akoestiek op de werkvloer en nemen dit mee in ons totaaladvies. Voor het inrichten van uw bestaande of nieuwe vestiging voorzien wij in een gedegen advies waarin de ARBO wet- en regelgeving niet word vergeten.

Verder geven wij de voorkeur aan het werken met leveranciers welke milieubewust en duurzaam produceren. 

.. proefplaatsingen per jaar :
85%
.. ruimtes ergonomisch ingericht :
70%
..advies gesprekken gevoerd :
90%